TONGKAT AJIMAT MADURA

TAM

TONGKAT AJIMAT MADURA (TAM) adalah ubat tradisional yang telah terbukti mampu membuat vagina wanita kembali rapat dan ketat seperti perawan. Ia juga menyembuhkan keputihan dan kegatalan. Ini membuatkan isteri makin dicintai suami. Akhirnya dapat mengelakkan berlaku curang, saling membenci dan perceraian.

Kenapa anda perlukan Tongkat Ajimat Madura?

Saiz kecil, mudah di bawa ke mana-mana, mudah guna, dijamin bersih dan selamat, telah digunakan lebih 100 tahun oleh wanita Madura dan seluruh dunia, paling MURAH di pasaran dengan harga RM20 SAHAJA…

Tidak kira anda adalah suami atau isteri atau ibu, jangan teragak-agak mendapatkan Tongkat Ajimat Madura ini. Sebab TONGKAT AJIMAT MADURA berfungsi :

1. Mengeluarkan lendir-lendir kotor dan berlebihan dari vagina sehingga vagina menjadi bersih.

2. Membebaskan vagina dari bakteria yang mengakibatkan keputihan dan bau.

3. Menghilangkan rasa gatal-gatal didalam vagina serta menjadi rapat.

4. Menegangkan semula otot-otot vagina yang kendur, maka daya cengkam vagina kuat kembali.

HASILNYA, akan menyebabkan suami berasa puas dan ketagihan saat berhubungan seksual dengan isteri sebab suami akan merasakan isterinya seperti perawan kembali dan merasakan kemesraan yang begitu luar biasa. Isteri juga akan bertambah keyakinan diri.

AMARAN!!

1. Tidak boleh digunakan oleh wanita yang masih gadis, dara dan perawan.

2. Dilarang sama sekali digunakan oleh wanita hamil untuk mengelakkan faraj sempit ketika melahirkan.

3. Tongkat Ajimat Madura ini hanya untuk kegunaan luaran. Bukan untuk dimakan.

Cara Penggunaan Tongkat Ajimat Madura adalah amat mudah dan boleh dilakukan sendiri:

1. Cuci tangan dan bahagian vagina terlebih dahulu.

2. Pegang hujung tongkat ajimat madura.

3. Tenangkan diri dan masukkan perlahan-lahan lebih kurang 3/4 TAM dalam vagina untuk 2 minit.

4. Kemudian tarik TAM dari vagina secara perlahan (setelah ditarik akan kelihatan banyak lendir -lendir yang menempel pada TAM, itulah lendir yang kotor dan tidak bermanfaat).

5. Boleh juga digunakan selama 30 minit hingga 1 jam sebelum hubungan seksual. Anda akan merasakan kemesraan luar biasa!!

6. Jika tiba-tiba vagina berbau, dan anda dalam keadaan segera, gunakan TAM selama 15-30 saat.

7. Selepas guna bilas dengan air hingga bersih dan disimpan semula dalam bekas atau tempat yang kering (Tidak perlu dijemur).

8. Bagi anda yang mengalami keputihan lakukan 2 kali sehari (pagi dan petang) dengan TAM yang sama sampai sembuh dan jika hanya untuk menjaga agar vagina kekal sihat dan rapat, lakukan seminggu sekali sahaja.

9. TAM boleh digunakan selama 6 bulan sejak pemakaian pertama.

Kandungan Tongkat Ajimat Madura :

Kapur, Manjakani, Pharameriae Cortex, Callae, Gausumae Folium dan 100% bahan-bahan semulajadi lain.

Rupa Bentuk Tongkat Ajimat Madura :

Dihasilkan dalam 2 warna iaitu hitam & putih.

Untuk memudahkan penggunaannya maka bahan – bahan tersebut direka dan dihasilkan menjadi seperti batang dengan panjang lebih kurang 12 cm. Ia juga dihasilkan dengan ciri-ciri yang selamat dan higenik untuk digunakan tanpa sebarang kesan sampingan.

Asal Usul Tongkat Ajimat Madura :

Disebabkan batang tersebut rupanya seakan-akan tongkat lama kelamaan dipanggil tongkat. Ajimat pula adalah azimat dalam Bahasa Melayu, disebabkan kelebihan dan kemampuan bahan-bahan semulajadi yang terkandung dalam Tongkat tersebut yang berupaya memulih dan mengekalkan kesihatan alat sulit wanita.

Selanjutnya disebut Tongkat Ajimat Madura kerana ia sempena tempat asal Tongkat Ajimat ini dihasilkan iaitu Madura.
.

HARGA
RM20 / Kotak

(Harga paling murah di pasaran)


TeratakAnda





Kepada yang berminat buat belian secara pukal/borong sila email atau SMS saya... Harga istimewa untuk anda..



18 comments:

  1. salam.. nak tnya kalo nak amik borong bole x?

    ReplyDelete
  2. Salam aNis.. apa khabar? Boleh kalau nak amik secara borong?... untuk mudah urusan SMS je saya ya... 019-3441996

    ReplyDelete
  3. salam...utk kalau org yg x pernah melahirkan bleh ke pkai TAM ini..

    ReplyDelete
  4. Salam Sue.. boleh guna walau tak pernah melahirkan... cuma dilarang utk anak dara saja..

    Boleh SMS saya 019-3441996 utk pertanyaan..

    ReplyDelete
  5. awal kehamilan bleh ker?sbb ada masalah keputihan & sedikit bau pada cairan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mariana.. ya.. pd awal kehamilan boleh guna.. tp sekadar utk hilangkan masalah keputihan saja.. kerana dibimbangi akan menyebabkan vagina jadi ketat & menyukarkan kelahiran nnt..

      Delete
    2. law bagi perempuan yg dah terlanjur ingin mengetatkan,, boleh kea ??

      Delete
  6. Klu ada minum produk lain yg berherba utk kegunaan yg sama, blh tk klu kita guna TAM ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi lyzz.. boleh saja, takde masalah.. produk minuman berfungsi dari dalaman badan.. tam berfungsi dari luar..

      Delete
  7. tongkat ajimat tu....memang xda kesan sampingan ke??kalau bawa masuk dlm faraj???bukan kah??tongkat tu..kalau kta cuci dye seakan berlendir terkena air... klau masukan dlm faraj..kesan hitam seperti arang dri tongkat tu???tidak membawa ksan sampingan ke ke atas faraj?????kan faraj tue basah?????

    ReplyDelete
  8. salam, TAM ni msh ada ke? msh boleh order?

    ReplyDelete
  9. Bagi Perempuan Yang Dah Terlanjur.. Boleh kea Guna ???

    ReplyDelete
  10. Ya Anep Wanie.. boleh guna..

    Ya MamaMoDeN.. TAM masih ada.. nak order boleh SMS/WhatsApp 019-3441996

    ReplyDelete
  11. SALAM... TAM y warna putih ada x....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. ada.. sila sms/whatsapp 0193441996

      Delete
  12. Salam.nk tny.apa beza itam n pth?

    ReplyDelete

Teratak Anda Inquiry Form

Name *
Email *
Phone Number
Message *
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]